الثلاثاء، 30 مارس 2010

عايزة اشرب سجاير



كنت فى الجامعه و كان فى هناك حمله حياة بلا تدخين
و كانو عاملين اختبار لقياس نسبه تأثير التدخين فى الدم
فقولت انا عايزة اعمل الاختبار دا
انا قولت كده و على اللى اخدته من تريقه و استهزاء من الناس و اولهم اصحابى
- طبيعي يعنى ان كل حد من اللى بيشمه من عوادم و اتربه و تدخين سلبى هيبقي فى جسمه نسبه تلوث .. لكن بردو اعترضو و قالو عيب و بتاع
و فضلت واقفه قدامهم نشوف الاختبارات دى ايه نظامها
ف مشيت بنت و اخدت ورقه من الشباب بتوع الحمله
و اسمعو بقي تهزيق و تريقه الشباب على للبنت

ليه كل دا؟؟؟؟

ايه المشكله ان البنت تشرب سجاير و شيشه كمان؟؟

مش عاجبك ان البنت تشرب سجاير انت كمان ما تشربش
و لا الحلال عليك حرام عليها؟؟
ليه لو البنت شربت سجاره تبقي مش محترمه و لو الولد شربها يبقي راجل؟؟

ليه يا مجتمع متخلف؟؟

انا مش باقول يا بنات اشربو سجاير .. ولا انا عايزة اشرب سجاير
بس بأقول زى ما انت يا راجل بتعتبرها عادة و حريه شخصيه .. ما تحاكمش البنت على شربها
ولو مش عايزها تشربها قدامك ..... يبقي انت كمان ما تشربهاش
لو بتحس فيها برجولتك .... يبقي سيبها تحس فيها بأنوثتها

رغم انى متأكده ان كل دا .......... فى الباى باى


عايزه لما افكر اشرب سجاير .. اشربها قدام الكل .. مش فى الخفاء عشان اعجبكم



ليست هناك تعليقات:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...